Kommer inte på någon rubrik..

Gud vad svårt det är att komma på någon rubrik till inläggen ;o
Igår så började det jätte bra mellan mej och Cassie hon var super snäll i boxen och allt. Gick ut i ridhuset och longerade och öveda på lite trix, kan filma och lägga utt en film så svårt att förklara.
Hon var jätte pigg så kunnde inte se om hon var ofräch för hon travade och galoppade samtidigt och så fick hin in lite tölt i de hela också :s
Senare på kvällen så typ atakerade hon mig och fick tag i min axel och aa, så jag blev jätte rädd men det ska jag försöka att strunta i idag..

Red Asterix också. Han var super fin men han har ett så kort steg så han går så långsamt och så försöker man få honnom i en längre form så att han ska kunna trampa mer frammåt med större steg så går det inte.. Han vill lixom inte riktigt ta bettet.. Men jag är sjukt nöjd!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej, fin blogg! :)

Är du bra på att fixa ihop olika outfit´s? Var med i outfit tävlingen på min blogg - Vinn ett par stigbyglar! Behöver er hjälp!



http://linneaphilipson.devote.se/blogs/11760727/taevling---vinn-ett-par-stigbyglar-.htm#WriteComment

2011-08-21 @ 11:31:23
URL: http://linneaphilipson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0