Inte hunnit blogga..

Har inte hunnit blogga då jag tilbringat mycket tid i skolan och stallet, har verkligen skitmycket med skolan just nu. Har en upsats som ska vara inne imorgon som inte ens e klar till helften.. Men men nu ska jag inte prata om skola.
Cassie är halt igen, vi vet inte vad det är eller på vilket ben, har bara konstaterat att hon är halt. Så vi får väl se hur det blir med dressyr laget och alla andra tävlingar som jag såg fram emot.
Hoppade Lord Axel igår, Gud han passgångar i skritten och håller på men när vi började hoppa så blev han hur fin som helst :') Fick maassa berömm av Helena då det var första gången hon såg honnom hoppa ordentligt med hela kroppen och verkligen fick med sig rumpan. Vet inte vad jag gjorde som var så bra, jag satt bara och red som vanligt men det kanske var det som behövdes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0