hej hej

dagen har inte varit så speciel . åkt och kollade på mitt och idhas (ponnysars) sommarbete, ett riktigt mysigt ställe var det .
så efter vi vart där så körde idhas mamma hem min mamma . och jag sprang upp på mitt rim och bytte om för att åka te stallet med idha. . när vi kom till stallet så mockade jag  för andra gången i År. mamma brukar mocka alla andra dagar=P tog in olle och fixade honom och sen så red jag och idha ut en sväng olle var jätte spänd hela han=(  och jag gick sedan in i ridhuset och skulle ta ett trav arbete lite snabbt. fast han markerade lite i ena varvet så dte var bara att gå in i stallet och kasta in honom i duchen (stavning). för att få bort den jobbiga vinter pälsen =).
i morgon så ska jag och idha städa våra skåp och sen ska jag tvinga ut idha på en promenad med hästarna=) och då kommer kamran följa med ut och ta ett par bilder på våra söttisar till ponnysar =)

Kommentarer
Postat av: Idha

Här behöver inte tvingas, både jag och ponnyn behöver motion :D

2011-03-06 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0