Förlåt D:

Förlåt att jag inte har bloggat på hur länge som helst men mitt internat har vait ur dåligt och bara jätte segt och ja har inte tänkt på bloggen då jag pluggat och skolan går före allt just nu, eller ja inte hästen men allt annat ..
Igår var jag ute och gick jätte långt med Johanna, vi var väl ute i kanske 40  minuter och det vart några riktigt fina bilder som jag hoppas att Johanna kanske lägger upp några här :D Men det blåste iaf jätte mycket så att Cassie vart rädd för typ allt som rörde sig eller aa de behövde inte ens röra sig så blev hon rädd.. Det gick bra iaf :D
Idag fick ponny plutten vila, men imorn ska jag rida ut en sväng tänkte jag, får se hur mörkt det hinner bli :D
Hahah kännde bara att jag var tvungen att bjuda lite på mig själv, såhär kan det alltså se ut och sen kommer man in på banan och kommer runt felfritt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0