hej hej

hej nu sitter jag på min sista lektion (SvEn) sitter vid datan för attt skriva min deckare men det e bara överskattande att skriva den =P har min mobil på laddning . så jag vet inte hur länge datansbatteri kommer att hålla men skit samma e bara att byta data då =)  i kväll så ska jag till stallet eller i rättasakt så ska jag åka typ efter skolan=P pappa kommer att få köra mej=)  då ska jag ut en sväng i skogen och sen så ska jag in i ridhuset. och rida lite mjukgörande=) efter det så ska jag på Stul möte . sen så ska jag kanske rida Pepzi=)
hoppas dagen blir bra=)


Kommentarer
Postat av: Maja

sv: Oj, haha de ser jag nu x'D. Hehe, men jag tyckte det såg rosa ut, så det får bli ett.. rösa schabrak (a)

2011-03-02 @ 21:45:30
URL: http://horsemuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0